{title}

In 6 stappen naar het perfecte kerstpakket!

Elk jaar weer moet u weer iets nieuws zien te vinden om uw werknemers te geven, als bedankje aan het einde van het jaar. Wij helpen u een handje bij het uitkiezen van een passend kerstpakket!

  1. Evalueer voorgaande jaren: wat gaf u uw werknemers in de vorige jaren? En wat waren de reacties?
  2. Betrek marketing of communicatie erbij: het kerstpakket is een belangrijk onderdeel van wat u uitstraalt naar het personeel. Het moet dus passen bij wat u wilt uitstralen. Daar weten ze bij marketing of communicatie alles van.
  3. Breng het personeel in kaart: wie werken er eigenlijk allemaal in uw bedrijf? Denk aan geslacht, leeftijd, interesses… Zijn deze kenmerken bij iedereen erg verschillend? Deel het personeel op in groepen op basis van geslacht, leeftijd of interesses en zorg voor twee (of drie) verschillende kerstpakketten. Het is nu passender dan ooit om het extra persoonlijk aan te pakken.
  4. Thema bedenken: het is helemaal van nu om er een thema aan te hangen. Dat kan bijvoorbeeld duurzaamheid zijn, koken en bakken, wellness, bourgondisch, sport en beweging, noem maar op. Of alleen al een bepaalde kleur. Denk aan de kleur van uw logo of huisstijl! Wat past bij uw bedrijf?
  5. Budget en offertes: hoeveel kunt en wilt u uitgeven per kerstpakket? Uit onderzoek blijkt dat er gemiddeld zo’n 50 euro wordt uitgegeven aan een kerstpakket. Staat het budget vast, dan kunt u specifieker zoeken, u laten adviseren en offertes opvragen.
  6. Geven: het is ook verstandig om alvast te bedenken hoé u het wilt uitreiken. Moet het in deze tijd worden opgestuurd? Of maakt u er toch nog een momentje van?

Het is belangrijk om op tijd te beginnen met het afgaan van dit stappenplan. September en oktober zijn de perfecte maanden om te beginnen met het uitzoeken en samenstellen van het kerstpakket. De nieuwe collecties staan dan online en in deze periode zijn ze ook nog volop beschikbaar!

 Hulp nodig bij het selecteren van uw kerstpakket? Neem contact op!

Onze bestsellers

De bestverkochte relatiegeschenken